у нас?
При оформлении займа вам нужен только паспорт и код (ИНН)
Студентам, пенсионерам, клиентам с неидеальной кредитной историей
Личный менеджер поможет вам в оформлении заявки и других вопросах
Отправить заявку и получить онлайн кредит можно за 15 минут
Все личные данные находятся под надежной защитой и конфиденциальностью
-
Возраст 18 - 70 лет
-
Паспорт, ИНН
-
Банковская карта
-
Выберите сумму
Выберите сумму и укажите срок кредита
-
Заполните заявку
Небольшая форма, только нужные данные
-
Получите деньги
Сразу же получите деньги на вашу карту
-
Личный кабинет
Авторизируйтесь в личном кабинете на нашем сайте
-
Интернет банкинг
Воспользуйтесь приложением или сайтом вашего банка
-
Терминал
Терминалы: Приват Банка, Сити 24, iBox, EasyPay
-
В кассе банка
Используйте наши реквизиты в кассах вашего банка
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ", ЄДРПОУ 40966896
Товариство надає наступні послуги:
- надання коштів та банківських металів у кредит;
- факторинг.
Послуги надаються на підставі ліцензії, переоформленої Національним банком України 14.03.2024 року. Витяг з Державного реєстру фінансових установ надається.
Надання коштів та банківських металів у кредит. Товариство пропонує послугу мікрокредиту.
Сума, на який може бути надано кредит – від 1000 грн. до 8000 грн. (мікрокредит – кредит розмір якого не перевищує розміру однієї мінімальної заробітної плати)
Строк кредиту – від 1 днів до 15 днів
Процентна ставка: в день – 1 % , відсотки річних – від 366/365 % (залежно від кількості днів у році).
Реальна річна процентна ставка – від 366/365 % (залежно від кількості днів у році), обчислення якої було здійснено на припущені, що Договір залишається дійсним протягом погодженого строку та що Сторони виконають свої обов’язки на умовах та строки, визначені у цьому Договорі.
Акційні пропозиції при укладенні договору – відсутні.
Істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту.
Попередження про можливі наслідки для споживача в разі користування споживчим кредитом або невиконання ним обов’язків згідно з кредитним договором (застосовується для всіх різновидів споживчого кредиту):
|
У разі користування Кредитом Споживач бере на себе обов’язок повернути Кредит у встановлені Договором строки та сплатити проценти за користування Кредитом, комісії, штрафи, пені (за їх наявності).
|
Порушення виконання Споживачем обов’язків за Договором може призвести до припинення дії акційних пропозицій та/або програм лояльності Товариства (за їх наявності).
|
У випадку невиконання та/або неналежного виконання Споживачем зобов’язань щодо повернення суми кредиту та/або сплати процентів за користування кредитом, Споживач зобов’язаний сплатити Товариству штраф у розмірі, що встановлюється в абсолютному значені в договорі про надання позики, в тому числі на умовах фінансового кредиту. Згідно діючої типової форми договору про надання позики, в тому числі на умовах фінансового кредиту, - штраф (пеня, неустойка) до Споживача не застосовуються.
|
Порушення виконання зобов’язання щодо Кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання Кредиту надалі.
|
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах Споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
|
Товариство має право вносити зміни до укладених зі споживачами договорів про споживчий кредит тільки за згодою сторін.
|
У Споживача є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
|
Можливі витрати на сплату Споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного Споживачем способу сплати.
|
Товариству забороняється вимагати від Споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Товариства або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання Кредиту.
|
Споживач попереджений, що у випадку неналежного виконання зобов’язань за Договором Товариство має право без згоди Споживача передати свої права кредитора (відступити право вимоги) за Договором, залучити колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості, або звернутися до суду для примусового стягнення заборгованості.
|
Споживач надав Товариству (його довіреним особам та/або третім особам) дозвіл телефонувати та/або направляти йому інформаційні повідомлення, вимоги про сплату, та використовувати для цього будь-які доступні канали зв'язку з Позичальником, включаючи телефон, акаунти, електронну пошту.
|
Ініціювання Споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов’язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит здійснюється без змін або зі зміною умов попередньо укладеного договору в бік погіршення для Споживача із зазначенням переліку та цифрового значення умов, що підлягають зміні. |
Факторинг
Послуги з викупу права вимоги грошових коштів за поставлену продукцію (виконані роботи, надані послуги) шляхом перерахування частини їх вартості у вигляді Авансу на поточний рахунок Клієнта - 2-3% від загальної суми прав вимоги (не менше 5 тис. грн.). Авансування в розмірі до 90%, строк фінансування до 120 днів.
Загальна сума зборів, платежів та інших витрат, які повинен буде сплатити клієнт,
Мінімальний строк дії договору про надання фінансових послуг – не застосовується.
Наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, право дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій – інформація зазначена в примірних договорах, розміщених на цьому сайті.
Порядок внесення змін та доповнень до договору – інформація зазначена в примірних договорах, розміщених на цьому сайті.
Неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансових послуг - неможливо збільшити фіксовану процентну ставку за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги.
Розмір винагороди фінансової установи у разі, коли вона пропонує фінансові послуги, які надаються іншими фінансовими установами:
Фінансова установа не надає і не пропонує фінансові послуги, які надаються іншими фінансовими установами
Порядок сплати податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги:
Порядок сплати податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги здійснюється виключно відповідно до вимог чинного законодавства.
Правові наслідки і порядок здійснення розрахунків з фізичною особою внаслідок дострокового припинення надання фінансової послуги з надання кредиту:
Визначається умовами примірних договорів.
4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ:
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» має право звернутися до ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» як надавача фінансових послуг, а ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» зобов'язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ».
Механізм захисту прав споживачів включає можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ», здійснює розгляд звернень споживачів у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», перелік контактних даних ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» зазначено на сайті у реквізитах ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ». У випадку неможливості врегулювання спірних питань, споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства - відсутні.
У випадку, якщо клієнт ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ» вважає, що з боку фінансової компанії, в тому числі, будь-яких працівників або посадових осіб компанії мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, то такий клієнт має право на звернення безпосередньо до Директора ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ», шляхом його здійснення в будь-який з нижченаведених способів:
- письмово, шляхом надсилання звернення поштою, за адресою місцезнаходження ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ: Україна, 03045, місто Київ, вул.Набережно-Корчуватська, будинок 27, приміщення 2 Клацніть або торкніться тут, щоб ввести текст.;
- електронною поштою на адресу: info@smartcredit.com.ua
- усне звернення (особисте або за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером телефону зазначеному на сайті: + +38(096)-404-38-16
Як можна звернутися до Національного банку?
- Зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 505 240. Робочі години: з понеділка по четвер – 9:00-18:00, п'ятниця – 9:00-16:45
- Відправити лист на адресу – 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
- Оформити звернення онлайн на сайті НБУ – посилання
- Написати на електронну пошту – nbu@bank.gov.ua
- Поспілкуватися з чат-ботом у Viber, Telegram або у web-чаті на сайті НБУ. Для пошуку у месенджерах введіть “НБУ Контактний центр”.
РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: 0 800 505 240, (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
e-mail: nbu@bank.gov.ua
Офіційний сайт: bank.gov.ua
З інформацією щодо порядку розгляду Національним банком України заяв, скарг та пропозицій споживачів можна ознайомитись на сайті офіційного Інтернет-представництва НБУ у розділі «Звернення громадян» за посиланням www.bank.gov.ua
Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон для довідок: (044) 279 12 70 - приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
Факс: (044) 279-48-83
E-mail: General - info@dpss.gov.ua
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) – колишній центральний орган виконавчої влади в Україні, утворений 6 квітня 2011 року. В 2014 році приєднаний до новоутвореної Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Підтримка споживачів та інших осіб, що належать до захищеної категорії
Відповідно до пункту 6-2 Розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування» реквізити засобів комунікації та адреса фінансової компанії за якою приймаються повідомлення споживачів (їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів або майнових поручителів, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію) про належність особи до захищеної категорії:
- адреса фінансової компанії: Україна, 03045, місто Київ, вул.Набережно-Корчуватська, будинок 27, приміщення 2
- телефон: + 38(096)-404-38-16, ПРИМІЩЕННЯ 2
- електронна пошта: info@smartcredit.com.ua